Inloggen Gratis Aanmelden
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Je gebruikersnaam is niet je e-mailadres!
Wachtwoord vergeten?
Gratis Aanmelden

Welkom op BiedenOpVakantie! Dé site waar iedereen zijn droomreis kan winnen!

Of je nou naar Thailand of Las Vegas wil, of misschien wel gaan wil skiën of met de familie een weekje op de camping wil staan maar ook een dagje Efteling is erbij, we hebben voor iedereen wat! Binnen- of buitenland, ver weg of dichtbij!

Frequently Asked Questions (FAQ)

Wat is BiedenOpVakantie eigenlijk?

BiedenOpVakantie is een Nederlandse veilingssite waarbij men allerlei soorten vakanties, weekendjes weg, dag tripjes en gerelateerde producten kan kopen of winnen. Deze bodemprijzen zijn mogelijk door gebruik te maken van een revolutionair veilingsconcept. Iedereen wil er wel eens even tussenuit maar vindt niet altijd de mogelijkheid hiertoe, BiedenOpVakantie maakt de droomreis mogelijk voor iedereen!


Hoe bied ik op BiedenOpVakantie?

Ons systeem is zeer gebruiksvriendelijk! Om je de werking tot in de puntjes uit te leggen klik je hier om naar onze ''Hoe Werkt Het Pagina'' te gaan, hier vindt je bovendien nog verschillende tips en trucs die je kunnen bijstaan!


Hoe kan BiedenOpVakantie vakanties en producten zo voordelig aanbieden?

Onze vakanties zijn wel heel goedkoop! Dat klopt, het werkt namelijk zo, biedingen die geen winnend resultaat tot gevolg hebben, worden gebruikt om de vakantie of het product te bekostigen. Op deze manier verzekeren wij dat je altijd de laagste prijs betaald!


Zijn er abonnementen of andere verborgen kosten?

BiedenOpVakantie maakt in zijn geheel geen gebruik van abonnementen, periodieke betalingen, aanmeld- of registratiekosten, verwerkingskosten, administratiekosten of enige andere (vorm van) verborgen kosten. De enige kosten zijn het eindbod van een gewonnen veiling en de biedpunten zelf. Dit is een absolute garantie.


Van welke betaal methoden kan ik gebruik maken?

Je kan betalen via iDeal, PayPal en Mistercash. Bankoverschrijvingen zijn op verzoek mogelijk neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Klik hier om een biedpakket te kiezen (men dient hiervoor ingelogd te zijn).


Wat is een startbod?

Bepaalde vakanties zijn erg duur, om de bieder ervan te verzekeren dat het producten geleverd kan worden maken wij in sommige gevallen gebruik van een zogenaamd startbedrag. Hierbij begint een veiling op een bepaald bedrag (bijvoorbeeld €50,-) om zo de kosten sneller te kunnen dekken. Bij elke veiling staat er in de productbeschrijving of er gebruik is gemaakt van een startbod. Maar let op lang niet bij alle producten wordt er gebruik gemaakt van een startbod. Een startbod hoeft alleen betaald te worden als men de vakantie of het product wint via de veiling.


Ik heb een product of tegoed kaart gewonnen, verzenden jullie producten deze producten gratis?

De verzending van dit soort tastbare geveilde producten is geheel gratis, ook als je in het buitenland (binnen de EU) woont!


Wat is een biedhulp en hoe werkt hij?

Om het bieden te vergemakkelijken kan je een biedhulp aanmaken die automatisch voor jou biedt. Deze stel je zelf in aan de hand van een maximum bod en een maximum aantal biedingen. Als een biedhulp is aangemaakt, biedt deze telkens wanneer een ander bod wordt geplaatst en het ingestelde maximum niet is bereikt. Voor meer informatie over hoe je de biedhulp gebruikt bezoek je onze Hoe werkt het pagina (klik hier).


Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten wat moet ik doen?

Als je je wachtwoord vergeten bent ga je naar inloggen en druk je vervolgens op wachtwoord vergeten. Volg de instructies en je krijgt je wachtwoord per mail toegestuurd.

Als je je gebruikersnaam bent vergeten dan moet je even contact opnemen met de klantenservice. Klik daarvoor hier.


Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Om uw privacy te waarborgen en uw account een permanent karakter aan te meten kan je "Gebruikersnaam" niet veranderd worden. Alle andere gegevens kan u bijwerken onder "Mijn Account" bij het tabblad "Gegevens Bijwerken". Wel kan men een geheel nieuwe account aanmaken, uw biedpunten kunt u dan ook meenemen, neem hiervoor contact op met de klantendienst (klik hier).


Kan ik een product of vakantie ook kopen?

Een product is ook regulier te koop voor de op de site per product aangegeven winkelwaarde, deze staat synoniem voor de verkoopprijs. Neem contact op met de klantenservice indien u een product wenst te kopen (klik hier). Vakanties zijn vanwege de lage beschikbaarheid niet altijd leverbaar hiervoor kunt u wederom terecht bij de klantenservice. Bij aankoop van een product zijn de verzendkosten, in tegenstelling tot gewonnen producten, wel voor de koper, prijzen zijn dan ook exclusief verzendkosten.


Kan ik biedpunten (vakantiepunten) inruilen voor een product of voor geld?

Eenmaal aangekochte vakantiepunten zijn niet zomaar om te wisselen voor een product, wel kan men er natuurlijk mee bieden! Vakantiepunten blijven namelijk altijd bruikbaar!


U wint altijd! Hoe zit het met de Win/Win regeling?

Het behoort het tot de mogelijkheden een product aan te kopen in mindering van de prijs die je voor Vakantiepunten hebt betaalt en waarmee je onverhoopt niks hebt gewonnen. Een product kan dus in mindering van het aankoopbedrag van een VakantiePuntenPakket worden aangekocht.

Klik voor een uitgebreide beschrijving hiervan hier!

Wel zijn er een aantal beperkingen van toepassing op de win regeling. Hieronder een overzicht:

1. Een VakantiepuntenPakket dient volledig verbruikt te zijn om in aanmerking te komen voor de Win-Win-regeling.

2. Met het VakantiepuntenPakket dat verrekend gaat worden met een product kan geen andere prijs gewonnen zijn.

3. Alleen het laatst verbruikte VakantiePuntenPakket komt in aanmerking om verrekend te worden.

4. Credits die zijn verkregen als alternatief voor een product, of gewonnen zijn als pakket, komen niet in aanmerking voor de Win-Win regeling.

5. Een betaling gaat altijd gepaard met transactiekosten. Deze kosten zijn niet verrekenbaar. Bij een betaling middels iDeal is dit een bedrag van €0,70. Bij een betaling middels Bancontact is dit €0,25 + 2% van het totaal bedrag. Bij een betaling middels PayPal is dit per bedrag variabel.

Neem om gebruik te maken van deze regeling graag even contact op met de klantenservice (klik hier).


Wat betekend de melding ''Controleren''?

De officiële eindtijd van de veiling wordt op onze servers bijgehouden; deze wordt gesynchroniseerd met atoomklokken en is zeer accuraat. De aftelklok op jouw computer of mobile device is afkomstig van je software en de instellingen daarvan, hierdoor lijkt het soms of er een kleine vertraging optreedt. Als men de melding "controleren" ziet staan wordt het verschil tussen deze twee klokken dus vereffend. Als dit niet wordt weergegeven dan lopen de klokken redelijkerwijs synchroon. Indien de aftelklok op "controleren" blijft staan, dan is er iets misgegaan op met je internet verbinding of met je computer of mobile device, mocht dit optreden dan raden we je aan de pagina te verversen.


Wat zit er bij vakanties inbegrepen?

Dit verschilt per vakantie, vaak staat het in de productbeschrijving aangegeven als dit niet het geval is neem dan even contact op met de klantenservice (klik hier).


Hoe meldt ik mij aan of af voor de Nieuwsbrief?

In onze wekelijkse nieuwsbrief wordt je op de hoogte gehouden van al het BiedenOpVakantie nieuws zoals: leuke acties, nieuwe producten etc. Wanneer je jezelf inschrijft als gebruiker krijg je de mogelijkheid om je in te schrijven voor de nieuwsbrief, als je hiervan geen gebruik heeft gemaakt maar deze wel wenst te ontvangen kan je het volgende doen. Log In en ga dan naar Mijn Account, druk vervolgens op Gegevens Bewerken, hier kunt u aanvinken of je onze nieuwsbrief wel of niet wenst te ontvangen.


In het blok productgegevens staat er: Alternatief, wat betekend dit?

Wanneer je een veiling wint kan je kiezen tussen ofwel de vakantie of het product ofwel het alternatief. Vaak zijn dit VakantiePunten of VVV-bonnen. Indien je een vakantie hebt gewonnen mag je ook kiezen VakantieTegoed d.w.z. een tegoedbon van een tour operator naar keuze, denk hierbij aan bijvoorbeeld KRAS! of TUI. 


Kan ik ook vanaf een SmartPhone of Tablet meebieden?

Het is absoluut mogelijk om mee te bieden via een tablet of smartphone. Zorg er wel voor dat je een stabiele verbinding gebruikt. Wij raden alle gebruikers aan om vanaf een vast lijn verbinding te bieden. Sommige browsers onder buitengewone omstandigheden verversen je pagina niet automatisch. Het lijkt dan net alsof de veiling anders verloopt, je dient zelf op verversen te klikken en de site is weer actief. Je bent zelf volledig verantwoordelijk voor het beschikken over een stabiele verbinding. Probeer een andere browser of installeer je huidige browser opnieuw.